24 Haziran 2015 Çarşamba

ARAYIŞ… Elif ŞAHİN;



 İlk defa bir Watpadd romanından bahsedeceğim bugün. Yazarımız Elif ŞAHİN, Sayın ŞAHİN kendi dilinden anlatıyor kendisini:
“Öncelikle yazar olmayı maddi açıdan hiç bir zaman düşünmüyorum. Tek gayem insanlara yazdıklarımla bir şeyleri güzel ve doğru bir şekilde aşılamak.. Düzenli olarak sıkılmadan kalemimi tutuyorum çünkü ne kadar erken hikayelerimi, yazdığım gerçekleri bitirirsem insanlara o kadar erken bir şeyi anlatmış olurum. Ben 2010 yılında kendi yazdığım aşk piyesi ile Özel Moda Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesini kazandım. Ancak maddi imkanlar elverişli olmadığından eğitimimi kazandığım yerde tamamlayamadım. Şuanda Aöl üzerinden lise okuyorum. Aynı zamanda boksörüm Türkiye şampiyonuyum. Tanınmış bir yazar değilim lakin henüz çok gencim inşallah bende bu yolda güzel bir şekilde ilerleyeceğim. Kaleme aldığım konular genellikle toplumsal konular.”

 
Henüz 18 yaşında Elif ŞAHİN, ancak okuduğunuz zaman sizi sürükleyen bir hikayesi var. Kalemi kuvvetli, toplum içinden çıkan kişilerin zorlu dünyasını güzel bir dille anlatmış ŞAHİN. Her birimizin kendi içinde bir hayat hikayesi var, bazımız çok zorlu koşullarda yaşarken kimimiz elimizdeki kolaylıklardan şikayet ediyoruz. Hayatın içinden, hayatla ve ailesiyle mücadele eden iki farklı karakteri görüyoruz romanda. Anlaşılır ve güzel bir dil kullanılmış, karakterlerin hayatlarına girip kendimizden birçok şeyi bulabiliyoruz kitapta. Kitabın konusu oldukça ekstrem gibi görünmesine rağmen içinde kendimizi, kendi hayatımızdan kesitleri görebildiğimiz bölümler çoğunlukta.

Wattpad adlı dünya çapında bir kitap okuma ve yazma plartformunda genç bir erkeğin cinsel tercih romanını ve küçük bir kızın annesinin ölümünden sonra zorla evlendirilmesini sonucunda da evlendiği adamdan şiddet görmesi sonrasında eğitim mücadelesini anlatıyor.

“Her gün bölüm ekliyorum. Bittiğinde ise yayın evine göndereceğim.” Diyor ŞAHİN, hevesli ve bir o kadarda çalışkan bir yazar.  


https://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.wattpad.com%2Fstory%2F36117785-aray%25C4%25B1%25C5%259F-wattys2015&h=HAQF0SMe3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder